En dag på stinsen.

Vi har nyligen kommit hem från stinsen, jag har hunnit vika lite tvätt och plockat här hemma snabbt bara.
R klippte sig (han har blivit beroende tror jag), vi tittade runt på allt möjligt och så åt vi lunch på Forno Romano när lillan hade somnat. Jag åt en giogantisk stor och god ceasarsallad och R åt spagetthi carbonara.

    
Ser den inte sjukt god ut?

 
R smaskar i sig sin minicarbonara om man jämförde med min sallad.

Jag hittade ett par skor som vi ska köpa till lillan sen, rosa converse. Så himla söta så dem ska vi införskaffa en vacker dag. R hittade en svart adidasdress med guldränder som han tyckte var fin till lillan. Men det känns lite onödigt att köpa någonting som är ganska dyrt till henne nu eftersom hon ändå växer så snabbt, känns ju roligare att köpa det sen när hon kan ha sina kläder ett tag. Jag fick med mig ett träningslinne och en träninngstshirt hem. Hade gärna kommit hem med något mer spännande till mig själv men icke.


Detta var vad jag handlade hem igår. Ett myggnät till vagnen, en tommee tippee flaska och en skallra som ser ut som en telefon. Skallran har vi köpt som en tremånaders present till lillan från hennes gammelfarmor & farfar. Kläderna som jag köpte till henne häromdagen var också en present ifrån dom.

Imorgon blir det solning för hela slanten då det ryktas om att det ska vara fint väder då med. Hann bara med en timme ute på balklongen idag men imorgon då ska jag fan spendera dagen där.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback