Doppresenter.

Jag och R har idag kommit fram till två saker som lillan kan önska sig i doppresent.
Jag tycker att det verkar mycket bättre att hon får saker som hon behöver än de vanliga doppresenterna såsom skedar och grejer. Visserligen är det ju fint med men det är lika bra att önska sig lite saker som vi behöver också känns det som.


Bäddset till spjälsängen:


Lundmyr bäddset med spjälskydd.



"God natt min skatt" bäddset.


Mobil till spjälsängen:


Den ska spela musik.


Den ska lysa.


Den ska snurra runt.


Kan bara tänka mig vad himla mysigt lillan skulle ha det, liggandes i sängen och lyssna på musiken och titta på figurerna och ljuset som rör sig.
Det låter väl som strålande saker att önska sig?

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback