Dagen som så.

En alldeles nyvaken Evelyn är på soligt humör.


Pluttisen vaknade först vid sju imorse och somnade om till tiotiden igen efter maten. Skönt som tusan.
Idag har vi varit på BVC som bekant, lillan väge 6000 gram och var 60 centimeter lång. Stora tjejen!
Efter det fick jag köra som en dåre hem till mams och paps för att hinna lämna tårtan till dom eftersom jag och R inte kan äta upp en hel tårta själva. Sedan var det som sagt rådgivningsmöte på banken för min del som gällde, han babblade på för fullamuggar. Jag fattade väl inte direkt allt men jag fick lite papper med mig som jag får kika på i lugn och ro.
Väl hemma igen så tack R och tränade. När han kom tillbaka var jag så hungrig att jag höll på att dö så matlagningen var i full gång. Dagens middag bestod av pasta, fajitaskyckling, ruccola, soltorkade tomater, oliver och parmesanost, det satt inte helt fel inte.
På kvällskvisten ringde Rs mamma som var i krokarna och talade om att hon tänkte komma och hälsa på. Vi satt och pratade med henne ett bra tag, som vanligt så tycker inte lillan om att ha andra än R och mig omkring sig så hon fick hålla sig på avstånd.
Nu ligger lilla hjärtat och sover, jag och R ska göra smoothie och mysa framför tvn innan läggdags.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback