Lördagen som gått.

Lillan var grinig när hon vaknade imorse, det höll i sig i nån timme tyvärr. Jag och R hade bestämt oss för att åka en snabbis till stinsen eftersom jag behövde köpa lite saker på Panduro.  Först såg jag till att all tvätt blev tvättad och som tur var lugnade även lillan ner sig tillslut så då stack vi iväg. En snabbis till Panduro som sagt och en sväng förbi K-rauta, lämade också min mini-plattång till mamma som åker till Thailand på måndag. Stannade till på Ica också och handlade lite saker till dagens middag och morgondagens middag,
När vi kom hem satte jag mig och pysslade med det jag köpt på Panduro, ska ju göra mina egna dopkort tänkte jag. Har lyckats knopa ihop tre stycken idag, ingen lik den andre. Skulle vilja visa hur det blev här i bloggen men då försvinner ju lite av det roliga för dom som kommer bli inbjudna till dopet när ni sedan får hem dopkorten i brevlådan. R passade på att spela PES som vanligt.
Dagens middag blev Tacotårta, muuuuums. Älskar Tacos och det är ju lite roligt att göra olika varianter så att det inte blir samma sak varje gång.

Efter middagen fortsatte jag att pyssla och R spelade. Nu sitter vi båda framför datan som två nördar och lillan ligger bredvid mig och sparkar hej vilt. Vi som hade tänkt att kolla på film ikväll, Seven Pounds. Vad hände med tiden?

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback