Fredag.. Underbara fredag!

Det blev en skön start på morgonen för mig och lillan. Jag var så otroligt trött när jag var tvungen att slå upp ögonen imorse och hade mer än gärna somnat om när lillan fått mat men vad gör man när liten vill vara vaken? Så istället la vi oss i soffan och satte på en film, Systrar i jeans 2. Den största anledningen till varför jag ville se den filmen är att man får se glimtar ifrån Santorini då en av tjejerna befinner sig där lite då och då. Den vackraste platsen på jorden enligt mig, so far iallafall. Vi får väl se om jag hittar en lika fantastisk plats under min livstid. Filmen var faktiskt bra, himla mysig.
När filmen var slut så fixade jag matlåda till R som var och tränade. R begav sig mot jobbet vid halv tolv så då blev vi själva. Lillan somnade en stund och då passade jag på att plocka undan lite här och ringa till kyrkan och diskutera dopdatum. Nu har jag ett antal datum att fundera kring under helgen, ska återkomma på måndag när jag bestämt mig och boka en tid.

Jag och Cattis har ju haft myskväll ikväll med lite knytkalas. Hon stod för varmrätten medans jag stod för desserten så jag och lillan promenerade upp till affären och köpte hem lite frukt så att vi kunde göra karamelliserad frukt med kokos till efterrätt. Smaskens. Men nu är jag så mätt, det ser ju nästan ut som om jag är gravid igen. Till varmrätt gjorde vi förövrigt en vegetarisk indisk rätt med potatis, kikärtor och annat smått och gott, riktigt god även den.
Kvällens agenda såg ut som så:
Lets Dance, Lets Dance, Lets Dance..
En av mina favoriter åkte ut idag. Nu hejar jag stenhårt på Bagge!
Det blev en otroligt trevlig kväll, skjutsade Cattis till stationen för mindre än en timme sedan. Nu matar R lillan medans jag får lite tid till att göra vad jag vill men mycket snart blir det läggdags, är fortfarande fasligt trött. 

Mitt hjärta och Cattis leker med Sickan.

Undra vad helgen ska bjuda på för spännande? R är ledig hela långa helgen. Det enda vi har inplanerat är en tvättid imorgon på förmiddagen.

/ Sandr0o 

Kommentarer
Postat av: bella

Åh va trevligt med dop, se till och boka så jag också kan komma =)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback