Smaskens.

R slutade tidigt idag så han var hemma vid tre tiden efter träningen. Nu är det middagsdags hos oss. Jag väntar på att köttfärslimpan ska bli klar i ugnen och att potatisen ska bli klar på plattan. Så idag består middagen av köttfärslimpa, potatis, svartvinbärsgele och gräddsås. Låter inte det gott? MUMS! Det riktigt vattnas i munnen på mig. Hoppas det blir klart snart.
Om en halvtimme börjar Unga Mödrar så då är jag bänkad framför tvn. Där stannar vi nog resten av kvällen också, framför tvn.

BVC-besöket idag gick bra. Lillan hade gått upp den här gången, från 4250 gram till 4560 gram så det känns jätteskönt! 

Nej nu måste jag kika till maten.
Ha en fortsatt underbar dag, det ska jag ha!


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vilken liten hemmafru du är! Verkar ju göra kalasmat varje dag =D

2009-03-18 @ 18:51:29
Postat av: Gammelfarmor och-farfar

Vi gläds med hela familjen att bwesöket på BVC gav så fina resultat.Verkligen roligt att följa er via bloggen hälsar Ekersgatan

2009-03-19 @ 10:27:03

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback