Middag med vänner ikväll ser vi fram emot.

Vi har haft världens bästa natt. Vi nattade lillan vid 00.30 ungefär eftersom hon inte alls var trött innan så hon fick vara uppe med oss. Men sedan vid halv ett ungefär gick vi och la oss lillan och jag. R kikade på fotboll tror jag bestämt. Och vilken chock jag fick imorse sen när jag tittade vad klockan var när lillan började skrika och ville ha mat. Klockan var 08.15!!!! Helt otroligt, då har vi alltså sovit i nästan åtta timmar i streck utan matningen eller så. Det var så fantastiskt underbart skönt så ni kan inte ens ana. Jag trodde aldrig att lillan skulle somna om igen eftersom hon sovit sålänge men det gjorde on minsan så efter maten låg vi alla i våran säng och gosade ett tag och sedan vips så somnade hon om. Jag somnade bredvid henne och R gick och tittade på tv. Sedan vid elva tiden gick både jag och lillan upp, alldeles utvilade. Helt fantastiskt! Hur underbart vore det inte om detta beteende skulle hålla i sig? Jisses men nu ska vi inte hoppas på för mycket. Jag tror nog snarare att detta var en engångsföreteelse men man kan väl få önska?

Nu har jag förberett efterrätten som jag ska bjuda på ikväll. Jag håller alla tummar för att det ska bli gott. Snart är det dags att äta frukost och hoppa in i duschen och ge mig iväg att handla det sista inför middagen ikväll. När jag kommer hem blir det till att städa lite, få lite ordning på saker och ting här hemma.

För övrigt så blev det ingen twilight igår heller. Vi skulle koppla min lilla dator till teven och innan vi hade förstått hur man skulle göra det med klona bildskärm hit och klona bildskärm dit  så hade klockan redan sprungit iväg och blivit midnatt och så hade vi inte ens fått ljudet att fungera. Jävla skitgrejer alltså. Så nu behöver vi experthjälp med det där skitljudet om vi ska kunna titta på filmerna vi har laddat ner. Det vore förbannat skönt om jag hade fixat det till veckan som kommer nu eftersom R jobbar till 22 hela veckan så att jag kunde titta på lite film när jag är här hemma. Någon?

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Cattis

Ser vi oxå fram emot! :)

Jag ska ba plugga arslet av mig ett tag nu sen åker ja till dig :)

Puss

Postat av: Anonym

2009-03-08 @ 17:25:59

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback