Måndag - 7 veckor sedan lillan kom till världen.

Dagen blev inte riktigt som planerat för idag har vi varit på vift i Barkaby. Vi har nämligen köpt en ny lampa eftersom min kära lillebror var här igår en snabbis och kraschade min lampa i hallen. Så mamma kom och hämtade oss när hon hade slutat jobba så att vi kunde införskaffa en ny lampa. Stannade hemma hos mamma och dom sen, kändes onödigt att be om att få skjuts hem eftersom vi inte var hemma förns sex, halv sju typ. R hämtade alltså mig vid 22 när han slutade jobba. Lillan har nog inte riktigt somna ännu för man hör att hon ligger och låter lite då och då men hon somnar nog snart. Nu är det nog läggdags tror jag.. Ska bli spännande att se hur denna natten slutar, vad klockan är när jag vaknar upp nästa gång.

Imorgon vid ett tiden ska vi iallafall befinna oss på BVC för ett läkarbesök.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback