Lördagen är pasé. Eller passé? Nej vad vet jag. Pasé!

Var drygt en halvtimme sedan vi klev innanför dörren. Vi stack iväg vid tretiden, först hem till mamma och pappa en snabbis för att hämta några saker som jag ska ha till middagen imorgon och sedan bar det av till Rs föräldrar där även hans morfar och två morbrödrar var. Vi åt tacotårta (smaskens) och tittade på melodifestivalen, fast somliga nördar tittade på fotboll i ett annat rum. Vilken jävla skit att helvetes af ugglas gick vidare, skamligt svenska befolkn8ingen.

Nu ska vi snart sätta på Twilight, vi orkade aldrig se den igår. Imorgon blir det lite städning och matlagnig för på kvällen kommer några av mina vänner över på middag. Sånt är trevligt så det ser vi fram emot. Jag håller alla tummar och tår jag har på att maten blir bra för det jag ska laga har jag aldrig testat på förut så vi får se hur det går.

Movietime!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback