Lets Dansa.

Vad hände i Lets Dance egentligen? Jag trodde att det var solklart att Elisabeth skulle åka ute före Niclas men tji fick jag. Visserligen tycker jag att Elisabeth verkar helgullig och charmig men hej Niclas fick tre tio förra gången och Elisabeth slutade på en totalpoäng på 17 denna gången! Inte alls rätt och riktigt om vi ska gå efter talang här inte.
Men mest chokad av alla tror jag nog att Elisabeth blev, jag tror hon hade räknat stenhårt med att åka ut ikväll.

Så kan det gå..

Idag har jag varit en himla bloggnörd. Men det är bra då har jag vägt upp för alla dagar med dålig uppdatering.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor och-farfar

Kul att läsa dina bloggar och följa med hur ni har det och av bilderna ser vi att den lilla växer till sig. Middagen i går kväll verkade riktigt smarrig.

Ha det bra hela familjen önskar Gammelfarmor och-farfar.

2009-03-07 @ 14:20:36

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback