Imorgon är en ny dag.

Jag och lillan packade ihop oss och åkte mot mams och paps. Vi hälsade på Evelyns gammel-mormor och morfar, jag fick våfflor (mums) men lillan var inte alls glad när vi var där. Jag tror hon hade ont i magen för det var samma visa som alltid när hon blir sådär hysterisk, prutta och rapa mycket och så tycker hon om att hänga så att det är lite tryck på magen. Hon blir aldrig hysterisk annars om hon inte är hungrig och det var hon inte.Tittade in hos min lillebror en snabbis men lillan var så himla ledsen så jag gav upp efter ett tag och vi begav oss hemåt. Jag som hade planerat att hälsa på R på jobbet men det fick vi hoppa över, en annan dag kanske.
I bilen blev hon som vanligt lugn. När vi kom hem så åt hon lite mer och sedan har jag suttit och vaggat henne i bilbarnstolen tills för en liten stund sedan. Lite skrik och gnäll mellan varven men nu äntligen så sover hon.
Jag sitter självklart bänkad framför Greys och väntar på att R ska komma hem. Jag längtar tills helgen då R är ledig, jag hatar när han jobbar sent och börjar tidigt. Bara två sådana dagar kvar nu och sen äntligen helg. På fredag ska vi sova hemma hos mams och paps är det tänkt. Så på lördagmorgonen ser jag verkligen fram emot att bada tillsammans hela familjen. Visserligen blir det kanske lite trångt men det kommer det alldeles säkert vara värt. Evelyn älskar att bada och duscha så det ska bli mysigt.


Min lilla bebis duschar med pappsen. Världens nöjdaste lilla bebe när hon får duscha och bada.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback