I väntans tider..

Just precis i detta ögonblick sitter jag i soffan med lillan halvsovandes i knät samtidigt som jag tittar på Room Raiders och surfar runt på olika bloggar. Room Raiders kan ibland vara ganska underhållande, idag är inte fallet så. En kille springer omkring och rotar i tre olika tjejers rum för att sedan kunna välja vilken tjej han vill dejta. Denna killen hittar sexleksaker som han blir livrädd för, han hittar även potentiella sexleksaker som han säger men det skulle lika gärna kunna vara vad som helst som inte alls har något med sex att göra. Jag blir uttråkad! Anledning är för att jag sitter och laddar upp inför Lets Dance. Jag och R har gjort en deal eftersom lillan snart kommer att vakna och vill ha mat. Då matar jag henne och sätter på pyjamas så får R lägga henne så att jag kan titta på Lets Dance, han tycker ändå det är skit så det gör väl inte honom något egentligen.

Dagens middag blev faktiskt riktigt god. Pasta blandat med fajitaskryddad kyckling, soltorkade tomater, svarta oliver, ruccola och parmesanost (skippade fetaost och tog det istället). Till det hade jag gjort en vitlökssås bestående av turkisk yoghurt, persillade och vitlök. Fantastiskt smaskigt!

Nu ska jag beställa hem lite kort som vi tagit sedan lillan föddes. Usch jag har kramp i benen men jag kan inte röra på mig heller eftersom Evelyn ligger och sover i mitt knä. Kalasbra!

Imorgon ska vi på middag hos Rs föräldrar, vi ska få tacostårta som vi har önskat oss då det var så himla gott sista vi fick det. Dom har inte träffat lillpluttan på tre veckor typ så denna gången kommer vi med stora tjejen.

/ Sandr0o 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback