Favorit i repris.

Igår nattade vi lillan vid halv ett när gästerna hade gått härifrån. När vaknade vi imorse?  07:50!! Hallelulja!
En till alldeles fantastisk natt, tur att vi har en trött liten tjej här hemma. Får vi sådana nätter någon gång ibland så är vi jättenöjda och nu har vi haft två i rad så vi befinner oss i paradiset. Jag och lillan somnade om efter maten imorse och sov till elva, då var det dags att stiga upp. Evelyn fick mat av pappa innan han begav sig till jobbet så att jag skulle hinna duscha ifred.
Våran älskade busunge är uppe och tittar på film med mamma och pappa.


Middagen igår var otroligt trevlig. Jag bjöd på thaigryta med kyckling, kokosmjölk och röd curry. I love it! Till efterrätt hade jag gjort pannacotta med vit choklad toppad med några jordgubbar doppade i vit choklad och kokos och så hallon.  Efterrätten var verkligen jättegod, det kommer jag garanterat göra igen. R fick efterrätten när han kom hem och han tyckte också att det var väldigt mumsigt för det talade han om flera gånger.


Lillan hade rullat över på andra sidan mot hur jag la henne så jag tyckte det såg så himla roligt ut. Det ser ut som om hon surfar på datan.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Cattis

Supertrevligt igår!! Fler såna kvällar tack! :D



Tihi jupp ja o lilla E trivs ihop, iaf jag stormtrivs me den lilla söta! :)



Hoppas du får en fin lampa idag föresten ;)



2009-03-09 @ 12:50:58

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback