Familjekväll.


            
Mamma och dotter gosar.

Hela familjen har spenderat kvällen i soffan. Lillan har varit så snäll och legat bredvid mig alldeles lugn. Planen var ju att hon skulle gå och sova runt åttatiden men hon var inte alls trött så hon har fått spendera kvällen i soffan med mamma och pappa.



När Carin Da Silva dök upp i teverutan idag för att presentera Lets Dance så gick jag utanför dörren och racade till Statoil för att köpa en dippåse. Vi blidde så himla sugna på sourcream dippen. Jag kom innanför dörren lagom till första dansen igen, snacka om att speeda. Så nu har vi klämt i oss lite chips och dipp. R var tvungen att flytta till andra sidan soffan för att sluta sluka i sig chipsen, haha så olikt honom.
Efter Lets Dance kanske det blir till att titta påTwilight. Vi får la se om vi orkar!

Jag ber förresten om ursäkt för heltaskiga kort men dom är tagna med camen och jag orkade verkligen inte lyfta på mitt feta arsle och tända lampan. Så kan det vara ibland!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback