Bröstpump.

Här mina damer och herrar är min bröstpump.Det intressanta med dessa bilder är inte att jag vill visa er min bröstpump utan det "intressanta" är det röda som ni ser på första bilden i tratten och på den andra bilden ser ni att mjölken är röd.
Ja grattis till mig, jag blöder fortfarande och har det jävligt. Det gör så ont varje gång jag ska ta av mig min bh, då har såren fastnat i mina amningsinlägg och det mina vänner gör ONT att rycka loss.




  

Det här med amning, det är kalaskul grejer. Positiva Sandra är här för en stund men ska snart gå och sova så då hoppas vi på gladare miner. Men jag menar hey, hur kul på en skala från ett till tio tror ni att det är? Snart tar väl min mjölk slut också som grädde på moset men vad sjutton ska jag göra då? Huvudsaken är att min lilla flicka mår bra tycker jag, resten får bli som det blir.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback