090310

R väckte mig för en timme sedan. Då hade vi sovit hela natten lång igen och när jag tittade till Evelyn i vaggan då imorse så låg hon bara där alldeles snällt och tittade utan ens ett endaste litet skrik. Nu har lillan ätit och vi har myst framför Disney Channel och bumbibjörnarna hela familjen och för inte allt för längesedan så somnade Evelyn om igen. Precis samma mönster har vi haft i tre dagar nu, så otroligt fantastiskt. Medans lillan nu sover så är det dags för R och mig att duscha, äta och göra oss redo för dagen. R jobbar 12-22 idag också, kul kul kul!

Innför besöket på BVC så håller vi tummarna för att hon har fortsatt att gå upp i vikt bra så att jag inte behöver väcka henne på nätterna för att hon ska äta. Jag tror inte det men man vet ju aldrig eftersom två mål mat försvinner iallafall. 

 


Mina två favoriter i söndagskväll när tjejerna hade gått hem.

Planen för idag är:
Läkarbesök på BVC.
En liten promenix.
Matlagning för två dagar framöver.
Torka ur kylskåpet.
Tvkväll med Linda Rosing, DH och Brothers and Sisters.

Kvällen kommer bli bra trots att R jobbar sent.

Förresten.. Idag håller vi tummarna för min lillebror som ska köra upp. Lycka till!

/ Sandr0o



Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor-och farfar

Roligt att hon sover så gott.Vilket fint kort på Pappa och Evelyn.

Fortsatt lycka till önskar de något äldre från Ekersgatan

2009-03-10 @ 11:28:42

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback