Dopdagen i bilder.

     
Pappa R precis ankommen till kyrkan. Världens tuffaste tjej. Jag förstörde mitt hår i regnet.

     
Kyrkan utifrån. Kyrkan innifrån.

       
Rs pappa och kusin + tjej & barn. Min morbror och sambo. Ulla, faster & syssling.

     
Rs kusin, pappa & syster. De blivande föräldrarna Sanna + karl. Tjejligan plus diverse karlar.

      
 Mamma, pappa och lillebror.

  
Vatten på huvudet. Nydöpt.

     
Lite uppdukat. Kakor i mängder.

  
 Två av mina tårtor. Någon hade snott en bit.


     
Evelyn med sin mormor. Jag & R öppnar presenter. Evelyn med sin morfar.

 
Korten som vi hade som bordsdekoration men som även fanns för gästerna att ta med hem som minne.

Och så lilla familjen.


Familjen Karlsson/Largo.

Det blev inte många kort på oss inte. Tyvärr så blev det allra flesta korten på oss tillsammans förstörda av mig så jag bjuder bara på ett endaste litet sketet kort som får duga. Nästan så att jag blivit deprimerad när vi suttit och titta igenom korten, usch. Inte många att framkalla och sätta in i album på oss där inte. Men det går bra ändå ska ni se.

Den enda lilla incidenten som skedde idag var när lillan precis blivit döpt och prästen skulle lämna henne till R igen så kom det helt plötsligt en spya som sa splash rakt ner på golvet. Som tur var hade jag en liten kräkhandduk i min ficka som jag kunde torka snabbt runt hennes mun. Golvet fick vara utan men det var nog inte hela världen ändå. Det gick ju så himla bra alltihopa, verkligen över förväntan. Grattis till oss.

Imorgon tänkte jag ta lite kort på presenter och tala om vad vi fick av alla kära människor.
Men nu ska jag lägga mig i soffan och slöa för jag är hysteriskt trött. Lillan har varit lite smågrinig nu på kvällen, grinig och väldigt trött efter alla människor och händelser under dagen. Imorgon är vi bortbjudna på middag till Sanna. Vi får se om det bara blir jag som åker eller om hela familjen följer med. Det beror helt på hur lillan är imorgon, om hon tyckte det räckte med en dag av tjo och tjim i taget. Vi får se helt enkelt.

Tack iallafall allihopa för en fin dag.


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tack för ett fint dop! duktigt av dig me tårtor o dom små korten o allt =) väldans lyckat! Vi ses på middagen imogon! :)Puss!

2009-06-14 @ 00:18:03
Postat av: Gammelfarmor och-farfar

Tack för alla fina kort vi fick och allting gick ju väldigt bra hörde vi.Dessa fantastistika tårtor dessutom.

Något att verkligen minnas med glädje.

2009-06-14 @ 10:44:44

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback