Skitdag med ett gott slut.

OJ vilken dålig bloggare jag har varit.
 
Anledningen är att igår vaknade en liten primadonna på helt fel sida tror jag och hade bestämt sig för att göra min dag till ett helvete pretty much så då hade jag verkligen ingen tid över till att blogga. Jag ska vara glad att jag ens fick i mig någon mat igår.
När R kom hem efter jobbet åkte jag iväg till Maxi för en snabb storhandling. Nu är vartenda litet skåp hemma proppfullt minsan. När jag kom hem plockade jag upp varorna i all hast, så snabbt att jag nu inte vet vart jag gjorde av muslin för den står inte vart den brukar stå. Bra Sandra! Sen sminkade jag mig på typ en halv sekund och slängde på mig några kläder utan att veta hur jag egentligen såg ut. Men jag hade så bråttom så det var bara att springa till bilen och åka iväg.

Kvällen blev sjukt bra. Jag och Cattis åt middag, spanade i affärer och såg baksmällan på bio. Den var faktiskt skitrolig och ibland helt hysteriskt rolig nästan. Vi snackade en hel massa iallafall. Jag fick en väldigt sur blick av en av damerna som satt bredvid oss på bion när vi råkade prata lite när filmen alldeles precis hade börjat. OJOJ! Det kanske egentligen inte är optimalt att gå på bio när man har massor att prata om? Det hela slutade med att vi satt i säkert en halvtimme och pratade i bilen utanför Cattis. Kvällen bjöd på mycket skratt och det behövdes verkligen efter min pissiga dag.

När jag kom hem hade klockan passerat midnatt och det var bara att slänga sig rakt i säng.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback