Dagens planer och gårdagens bilder.

Jag måste fixa hem senaste avsnittet av Greys och titta på det innan kvällens säsongsfinal. Tempo Sandra!

Cattis ringde nyss och frågade om babystorlekar. Gullig hon är och vad roligt det känns att det är jag som ger tipsen om sånt. Det hade ingen kunnat tro för ett tag sedan inte.

Min fina lilla tjej ligger och sover i babysittern. Hon har sovit ovanligt mycket idag men det är visserligen skönt för mig eftersom jag själv är så förbannat trött.

Jag och Evelyn längtar efter R idag. Låt tiden gå fort fram tills nio då det är Greys, för den timmen försvinner i stort sett eftersom programmet är så bra och sen är R hemma med oss. Som om inte det vore nog så är han ledig imorgon också. Då ska vi iväg och köpa det sista som behövs inför dopet och sen vid tre så kommer prästen hit och pratar dop. Bjuder man på kaffe eller något då? Eller hur gör man? Det känns lite småkonstigt eftersom hon ska komma hem till oss, då borde man kanske bjuda på något.. Eller?

Lite bilder från gårdagen hemma hos mams och paps:

    
Lillan med sin mormor. Lillan med sin morfar.

         
Evelyn fick ett salladblad att snutta på. Det tyckte hon om.

    
Sitter vid bordet och snuttar på sallad medans mamma äter. Att sitta och leka i soffan är kul ibland.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback