En dag på steningebadet.

Igårkväll när R slutade vid halv åtta kom han och hämtade Evelyn hos mams och paps. Jag blev avsläppt hos Sussie för att grilla lite korv och snacka skit med några vänner. Det var trevligt och jag kom hem i lagom tid vid elvatiden. Jag hade dealat med min lillebror som fick köra hem mig eftersom R hade bilen och det tar en halv evighet att åka komunalt hem.

Idag har vi som ni redan vet spenderat dagen på "vårat" badställe. Jag och lillan klev upp vid 9:50 imorse då jag satte igång och ordnade lite picknick till beachen. Jag gjorde pastasallad med tacokyckling, pesto, vitlök, soltorkade tomater och ruccola. Jättegott och jätteenkelt, precis så som vi vill ha det. När R kom hem från träningen så promenerade vi dit i hettan alla tre.

Vi (läs jag) låg och stekte i fyra timmar innan det blev dags att traska hem igen. Lillan satt mest och busade med sin pappa under parasaollet om hon inte sov eller var med och tittade på plasket i vattnet. Det har faktiskt gått riktigt bra idag även om hon blir rastlös ganska fort. Åhh vad jag önskar att R hade semester nu. NU NU NU! 17 dagar kvar!

         
Fliyga flygplan med pappa är kul. Njuter för fullt av sin mat.

          
Lillan älskar att klättra omkring. Ligga på mage hos pappa. Softar i skuggan.

 
         
Leka lite. Titta på min pappa. Söt liten tjej.

         
Lillan tycker om att stå nuförtiden. Förut föll hon bara ihop och så fick jag för mig att testa häromdagen och då höll hon emot och tyckte det var helkul att stå upp.

         
Glada tjejen spanar på alla strandgästerna.

    
Våran tjej.

Jag har totalt glömt bort att berätta om dagen igår. Den spenderade jag och lillan på "vårat" bad med mams, paps och min mammas kompis. Jag glömde den satans kameran hemma, min pappa också. Så typiskt, den dagen föll bort ur fotoalbumet med andra ord. Jaja vad gör man? Känns som om jag har en del kort ändå. Vi åkte med mams och paps hem för att grilla och resten av kvällen vet ni redan hur jag spenderade så enough said om det.

Jag var ju på Stinsen med Cattis nu på kvällen. Fick med mig ett par svarta jeansleggings med dragkedja längst ner. Jag ska manekänga dom för R imorgon så får vi se vad han tycker om dem ska behållas eller inte. Jag blev lycklig också av att jag hittade en jeansjacka som jag tyckte var fin för en billig peng. Den fick inte följa med hem idag men inom en mycket snar framtid så-
Jag köpte med mig smörgåskex och majskrokar till lillan också. Så hon har något som hon kan sitta och smaska på ibland eftersom hon tyckte om smörgåskexet så mycket häromdagen. Hoppas det går lika bra med majskrokarna, det gör det nog.

Antagligen så promenerar jag och lillan bort till badet imorgon med, lite roligare än att sitta på balkongen och inne kan man verkligen inte slösa bort tiden på att vara när vädret är så fint.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jättefina bilder Sandra! Ser verkligen hur mysigt ut som helst, hon e så fin så fin.



Ha en underbar vecka nudå så ses vi när ja kmr hem. Pussokram!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback