Tröttheten själv.

Jag är trött. Trött så in i bomben efter att ha stigit upp vid sex imorse. Jag hade nästan glömt hur jobbigt det är att gå upp tidigt och jag som är så morgontrött. FY! Jag skulle mer än gärna gå och lägga mig  en liten stund men sist jag försökte så vaknade Evelyn precis när jag lagt mig så jag har redan gett upp. Jag har istället suttit och kikat runt på internet och letat efter lite tips på hur jag kan dekorera tårtorna till dopet, hur man gör roser av sockerpasta osv. Vi får allt se hur det går med det. Jag tänkte att jag skulle försöka göra några blommor och så imorgon och se hur det blir.

Jag och mamma åkte först till Täby och gick på rean. Jag fick med mig en klänning till mig och två skjortor och ett par chinos till R därifrån. Vi stack direkt till Stinsen sen för att titta om det hade något annat roligt där och därifrån åkte jag med ytterligare en klänning och så två kavajer till R. Vilken tur att det fanns en kavaj på rean som ju var hela meningen med att jag ens skulle dit från första början. Den enda kavajen var för liten men den andra passade, tur det. Så nu slipper han springa näck på bröllopet.

Evelyn har ätit massor med gröt idag. Duktiga tjejen verkade tycka att det var riktigt gott. Hon fick katrinplommon till efterrätt som vanligt. Efter måltiden ville hon bara ha 50 ml ersättning (i vanliga fall brukar hon äta nästan 135 ml iallafall) och vet ni hur länge hon klarade sig på det? I 3 ½ timme ungefär mot det vanliga 2 timmar. Vilket jättekliv framåt tycker jag. Vi får se om vi går några små steg tillbaka imorgon eller inte men jag är hoppfull!

R jobbar till 22 idag. Skittråkigt verkligen. Vädret suger och jag skulle behöva lite frisk luft mot min trötthet men jag tänker på inga som helst villkor gå utanför dörren i detta väder. Jag vill ha fint väder på lördag. Vi håller tummarna för det, visst?

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback