Svullosar.

Idag fick jag en ordentlig sovmorgon. R tog lillan imorse när hon vaknade, gav henne mat och sedan somnade hon om. Jag vaknade vid halv tio, gick upp och efter en stund gick jag tillbaka in i sovrummet och då hade lillan vaknat. Hon låg och tittade på sina fina glittriga bokstäver som sitter på sängen. Vi båda gick upp och pussade R hejdå innan han stack iväg till jobbet. Nu ligger lillan och sover sin morgon nap och jag har precis duschat. Jag ligger i soffan och glor på tv. Jag har ont i huvudet, för tredje dagen i rad. Men just nu gör det inte jätteont utan det är bara tillräckligt för att störa mig och få mig att känna mig sliten. Hoppas det blir bättre, snarare än värre.

Igår lagade jag en kycklinggryta med ris innan jag stack iväg till badet. Receptet skulle räcka till 10-12 personer. R åt middag igår, ordnade matlåda till jobbet och sparade en matlåda till mig med. Matlådan till mig kan jag visserligen äta av två gånger då det var så mycket. Förstår ni hur mycket mat R äter? Jag äter ju såklart min del jag med men R äter ju helt klart mest av oss två. Istället för att räcka till 10-12 personer så räckte det till fyra måltider. Det är helt sjukt!!!

Jag och lillan har inga planer idag förutom att bara mysa hemma. Ikväll blir det tv likt varje tisdag. Jag längtar, precis som vanligt.

Nu ska jag surfa runt lite på nätet och försöka leta upp någon klänning till bröllopet som vi ska på. Det går inge bra för mig på den fronten.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: TUMADRE svarar:

Du är i min ålder och bor i Märsta. Rent teoritiskt borde jag veta vem du är, men det gör jag inte. Jagbodde nämligen där under den större delen av min uppxäxt, inkl tonåren.


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback