Solen skiner.

Jag och Evelyn har varit iväg till badet idag. Det var ju så himla skönt väder ute så vi packade ihop oss och promenerade dit. Lillan somnade när vi kom dit så jag lade mig på en handduk i sanden och njöt av solen och den friska luften, riktigt skönt. När gosungen vaknade gick vi omkring längesmed strandkanten, kände på vattnet och tittade. Efter en stund promenerade vi hem igen.

Evelyn sover sött i soffan och jag ska äntligen hoppa in i duschen snabbis då jag nyss upptäckte att varmvattnet är tillbaka. Hallelulja!

Jag lyckades ta några fina bilder idag vid badet så jag tänkte ladda upp dem sen men nu har jag inte tid för då kommer jag inte hinna duscha innan lillan vaknar.

Hörs senare!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback