Rekordslagning.

Jag tror bestämt at vi har slagit någon form av rekord hos oss idag. Lillan somnade vid 22-22.30 igår efter mat. Imorse när jag vaknade av att Evelyn låg och pratade tittade jag på klockan och fick en chock, 10 hade den hunnit bli. Hon har alltså sovit i tolv timmar inatt utan att vakna en endaste liten gång. Snacka om att vi fick en ordentlig sovmorgon. Vanligtvis brukar hon ju vakna mellan 8-9. Ibland  vaknar hon vid sjutiden och sedan somnar om efter mat till 9 ungefär men det är mer sällan det händer. Ojoj duktiga lilla tjejen som sover så bra.

Nu ligger pluttan och sover sin morgon nap i babysittern. Tequila håller på och hoppar omkring på våra garderober. Jag ligger i soffan och tittar på Quack Pack på disney channel, så braa! Haha men faktiskt..
Dagens planer är icke existerande. Jag skulle egentligen behöva ge mig iväg och leta efter sugarpaste till doptårtorna men jag väntar tills imorgon när R är ledig då vi ändå ska iväg.

När Evelyn vaknar ska hon iallafall få hoppa ur sin pyjamas och få på sig kläder. Apropå kläder så har vi för kanske en vecka sedan börjat använda stl 62 i kläder till lillan. Stl 62 är fortfarande lite stort men det funkar och 56 funkar också fortfarande. Vi har mycket roligare kläder i stl 62 så det är kul att äntligen få börja använda allting. De flesta presenter vi fick när lillan föddes vad just i stl 62.

Efter påklädningen ska jag försöka klippa lillans naglar, jag hatar det. Jag tycker det är så himla svårt verkligen men det måste göras. Sen är det dags för dagens smakis. Idag blir det banangröt för andra gången. Vi får se om det går lika bra idag som igår men jag hoppas inte på för mycket.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

Hej. åh grattis till lilla söta E.

Hur gick allt. Jag har hittat på sidor som jag googlat på. Minns inte exakt vilken sida det var. tror det var Growingpeople.se



Kram


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback