Puh. Dagen före dop.

Nu är jag äntligen hemma igen efter mycket fix och trix.
Jag har bakat fyra tårtor (med hjälp av min mamma) medans pappa var barnvakt åt lillan. När tårtorna var klara packad vi in allting i bilen inklusive oss själva och stack iväg till församlingshemmet.
Såklart så funkade inte koden som jag hade fått av prästen till att komma in men som tur var fick vi numret till vaktmästaren så han kom och öppnade åt oss.
Där ställde vi iordning borden och dukade ordning så att det mesta är klart inför imorgon. Det enda som ska ordnas med imorgon är koka mera kaffe, blommor på borden och lämna tårtorna i lokalen.

Mycket jobb har det varit i dag minsan men imorgon smäller det. Jag är nästan lite nervös.. Men bara nästan.

Nu väntar jag på att R ska komma hem från jobbet så att vi kan planera lite hur det ska gå till imorgon, när vi måste gå upp och hejs svejs. 

Efter morgondagen kan ni vänta er en hel massa bilder ifrån dopet tror jag.

Förresten så var lillan själv med sin mormor för första gången i en halvtimme medans jag stack ner på centrum och ordnade lite saker. Det gick bra det, så himla skönt.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback