PAIN!

Jag hade tänkt att blogga "massor" under kvällen men tyvärr har det inte blivit någonting alls. Jag som hade tänkt berätta hur det gick på sjukhuset och vad jag shoppade med mig hem till lillan idag men det får bli imorgon istället.
Istället har jag legat i soffan och tittat på Means Girls och tyckt lite synd om mig själv emellanåt.
Imorse vaknade jag nämligen av att jag hade jätteont på vänster sida när jag andades. det kändes ungefär som om jag hade ont i min vänstra lunga. Detta onda har suttit i hela dagen och medfört att jag kännt mig trött, seg, sliten och har inte velat andas. Men andas måste man ju så vad gör man då? Man tar inga djupa andetag (så gott de går då). Nu på kvällen har världens dunderhuvudvärk slagit till som grädde på moset (säger man så? antagligen inte men jag säger så ändå) .

Med andra ord ska jag försöka krypa till kojs så fort jag slängt i mig en huvudvärkstablett och kokat ur mitt hjärtas nappflaskor. Håll tummarna för att mitt onda har försvunnit till imorgon!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig :)

Postat av: bella

Men oj, hoppad det inte är nåt allvarligt på gång och att du känner dig bättre idag :)

2009-06-16 @ 07:44:21
URL: http://metrobloggen.se/sockerconny

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback