Nyklippt.

Vilken skam. Inte ett endaste litet blogginlägg på hela långa dagen. Jag skyller på att jag har varit sysselsatt hela dagen. R släppte av mig och Evelyn hos mams och paps. Vi åkte allihopa till Solna centrum där jag hade ringt och lagt undan sockerpasta till tårtorna. Nu finns den äntligen i mina ägor så jag slipper oroa mig för det mer.

När R slutade vid åtta kom han och hämtade lillan och jag brassade hem till Sanna för att få håret klippt. Hade inte tänkt att stanna där så länge egentligen men jag kom alldeles nyss hem. Var så himla trevligt att sitta och prata så jag blev kvar där i ett par timmar, prata bebisar och barnvagnar och alltmöjligt eftersom hon väntar en liten knodd i november.

Nu är det läggdags för oss. Imorgon åker jag hem till mams och paps på dagen så att mamma kan slinga mitt hår. R slutar vid två så då åker vi med honom hem igen.

Så har dagen sett ut i kort. Jag har ingen lust att sitta här nu för jag är trött så sängen lockar rejält. Jag får ta igen bloggandet en annan dag helt enkelt.

Godnatt kära läsare!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback