Livet är inte alltid lätt.

Idag har jag varit hemma hos mams och paps. Min lillebror kom och hämtade mig när han hade slutat jobba.
Inte heller idag har lillan varit på topp alls, inte ens i närheten. Ingenting passar damen och om någon tittat på henne så ska ni tro att hon börjar gråta minsan.

Dagen hos mams och paps slutade i katastrof när lillan blev helt hysterisk när vi skulle göra oss iordning för att mamma skulle skjutsa oss till Coop för att åka hem med R. Då brast det helt för mig efter två jobbiga dagar, man har inte hur mycket tålamod och ork som helst även om jag gärna skulle vilja det. Påvägen hem blev det många tårar men det är sånt som händer och som måste få komma ut . Nu biter vi ihop och tar nya tag, förhoppningsvis blir morgondagen bättre.

Nu är lillan med sin pappa så att jag kan få lite lugn och ro för mig själv. Jag ligger i sängen i sovrummet och bara slappar. Jag håller mina tummar stenhårt för att morgondagen blir en bättre dag samtidigt som jag bävar inför att natten ska komma och förvandlas till den nya dagen. Håll tummarna!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: cattis

stor kram


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback