Kladdmonstret.

Idag har lillan ätit morots & palsternackspuré och katrinplommonpuré till efterrätt. Hon åt säkert minst en matsked av varje, hallelulja! Det har nog aldrig hänt förut att hon ätit så mycket. Min duktiga lilla tjej. Efter maten fick lilla kladdmonstret hoppa in i duschen med mig. Hon skulle minsan ha fingrarna i munnen samtidigt som hon åt, tog tag i skeden och skålen och kladdade. Så en välbehövlig långdusch var oundviklig.

Efter duschen blev lillan himla trött och slocknade direkt då hon fått på sig kläder.
Nu medans lillan sover ska jag passa på att avnjuta min lunch som jag lagade iordning igår.
Bulgursallad med champinjoner, röd lök, babyspenat, ruccola och fetaost med fajitas kyckling. MUMS MUMS MUMS!


/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback