Inte allt för många Todos kvar.

Nu är nästan alla dagens måsten avklarade.
Vi har varit i Stinsen för att lämna tillbaka lite kläder. Jag köpte ett par skor som jag ska ha på bröllopet, kanske på dopet också men vi får se om det passar. Köpte också en klänning som jag ska ha på mig på dopet. Det andra klänningarna jag köpt till dop och bröllop fick åka tillbaka till butiken och nu är jag mycket mer nöjd med det som jag köpt idag.

Handlade med lite smått till dagens middag och så det sista inför dopet, lite läsk, the, sockerbitar, servetter och sånt smått som behövs.

Prästen har precis varit här och pratat dop. Vi (jag) valde tre psalmer som vi ska sjunga och så fick jag två papper på en liten snutt som jag ska läsa upp och en liten snutt som Bella (Rs syster) ska läsa upp i kyrkan. Det blir nog bra det där, inte för att jag har någon koll på när det ska läsas men prällen skulle vara väldigt tydlig så att vi förstod när det var våran tur. Sen så ska vi ju ha lite solosång också och det blir precis innan själva dopet.
Imorgon ska jag hämta nycklarna till församlingshemmet så att vi kan börja fixa iordning där imorgonkväll. Skönt att kunna ha det klart iallfall..

Kvar på dagens Todo lista är:
- Tvätta
- Göra lite tårtdekorationer
- Bada lillan
- Kamma Tequila ordentligt
- Ge lillan dagens försenade grötportion

När det är klart så ska jag slänga mig i soffan och bara njuta av att göra ingenting. Titta på en film som jag hyrde häromdagen, bröllopsduellen. Hoppas den bjuder på lite roligt.

Alldeles strax är middagen färdig inne i ugnen, tacotårta. Som vi älskar denna maträtt. Det är verkligen hysteriskt gott!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Kim

Men du! Kolla det här! :)

http://linneasskafferi.blogg.se/2009/june/videoblogg-att-gora-blommor-i-flowerpaste.html

2009-06-11 @ 22:25:44
URL: http://kimmi.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback