Härliga soliga väder.

För att sammanfatta natten lite kort, lillan vaknade precis som igår 00.30 och skrek fast hon fortfarande sov. Vid halv sju imorse ville hon äta, hon somnade med nappflaskan i munnen som vanligt. Vid niotiden vaknade vi och startade dagen.
Vi är alltså nöjda med natten, grattis till oss för att det går så bra.

Nu sover lillan sin andra nap för idag. Hon har precis somnat.
De senaste dagarna har hon ju sovit mellan 12-13 ungefär men idag somnade hon inte förns 12.40 och sov max till 13.10. Vi får väl se om hon tar igen det nu och sover i en timme istället eller om vi hoppas över den halvtimmen sömn.

Jag har legat ute på balkongen och stekt hela dagen, det känns i mitt ansikte kan jag säga. Känner mig alldeles stram i fejjan. Nu ska jag ta tag i dagens middag som vi måste hinna äta innan tvättiden vid halv sex. Jag ska göra panerad kycklingfilé med tomat och mozzarella. Wish me luck!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback