Ett trevligt möte på kvällskvisten.

När jag var ute på balkongen för en liten stund sedan för att fånga in våran buse till katt som klättrat över på fönsterbrädan så kom det en mamma gåendes med sin dotter i vagnen. Hon stannade och tittade på vad vi höll på med och så började hon prata. Under de 5 minutrana som vi pratade hann jag få reda på en hel del.

Hon var 20 år.
Hade en dotter som var 1 år
Hennes dotter hette Miranda.
Hon födde barn på KS.
Hon ammade från början men mjölken tog slut när hennes dotter blev förkyd.
Dom bor på bottenvåningen.
De har precis köpt en katt som är 16 veckor. En blandras.
Katten får inte gå ute förns hon har fått alla sprutor.
Kattens namn var Ninja.
När Miranda skulle klappa katten så slog hon mer på katten än klappade den.
Miranda hade nyligen fått sin 1års spruta och då hade hon blivit dålig och så hade dom visst inga alvedon kvar hemma. Hon vaknade tre gånger den natten, annars sover hon hela nätter.
Tjejen har bott i Märsta sen hon var 4 år.
Hennes kille har kompisar som har barn men han är inte kompis med dom längre för att dom snackat en massa skit om henne.

Jaa sen pratade vi faktiskt om en hel del mer som jag inte orkar skriva ner. Ni förstår nog min poäng tror jag.

Tycker ni inte att det var ganska bra jobbat efter ungefär 5 minuters prat? Vi måste ha pratat i ultraspeed tror jag.

Samtidigt som vi pratade hörde jag Rs rop efter mig inifrån duschen där han satt med lillan. Jag hoppas på att tjejen jag pratade med inte hörde honom och ignorerade hans ropande. Jag kunde ju inte avbryta såhär bara mitt i inte. Haha. Det är alltid trevligt att springa på någon att prata med. Ännu bättre är det ju eftersom hon var i min ålder och hade barn. Vi får se om våra vägar möts igen. Det tror jag nog.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback