En soft söndag.

Evelyn har fått för sig att hon ska vakna på nätterna igen. I tre dagar har hon vaknat mellan 4-5 och sen vid sjutiden för att sedan somna om till runt 9-10 tiden. För oss som varit bortskämda med sömn sedan lillan var 7 veckor och började sova hela natten är vi inte alls glada över detta. Nu har R varit snäll och tagit henne två av tre nätter men man känner sig ändå som sju svåra år när man vaknar. Jag håller mina tummar stenhårt för att det här inte ska hålla i sig, snälla snälla.

Imorse har vi lite morgonmys i sängen alla tre och alldeles nyss duschade jag med lillan. Nu sitter jag bänkad framför The City medans R matar lillan. När det är klart får R sticka och handla lite, vi har nästan helt slut på frukostmaterial här hemma. FY!!

Det verkar som om jag får åka själv på middagen idag eftersom jag är tillsammans med en torrboll. Jag hade förstått om det bara hade varit tjejer på middagen men så är det ju inte men han är som han är, inte mycket att göra åt den saken.

Nu ska jag fota lite presenter som jag kan lägga upp här sen.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback