Dumt. Mycket dumt.

Som jag skrev tidigare har jag spenderat dagen hemma hos mams och paps. Fikat med min mamma och mormor, provat dopklänning och tagit en liten promenix. Himla tur att dopklänningen passade, hade ju aldrig testat förut.
Det känns så himla mycket lättare att åka iväg med lillan nu även om hon har sina surstunder någongång under en dag. Det känns verkligen inte lika jobbigt som förut. Skönt det!

Nu ligger jag i sängen och kikar runt lite innan det är läggdags. Tequila ligger bredvid mig och vill gosa.
Undra vad jag ska ta mig för imorgon? Om det bara kunde bli fint väder, vilket det ju inte ska! Skit skit skit..

För övrigt så vill jag verkligen ha någon som kan sjunga på dopet. Känns som om den planen kommer gå i stöpet. SKIT SKIT SKIT.. Verkligen trippelskit. Någon som kan sjunga? Någon? Någon? Någon? Åhh vad besviken jag kommer bli.
Jag vill att
Camilla ska komma och sjunga på lillans dop. Det vore sååååååååååååå himla fantastiskt bra. KOM OCH SJUNG KVINNA!

Bilder från dagen:

  
Lillan i soffan. Världens lyckligaste tjej får styra över tvn.

  
Evelyn och sin mormor. Helt plötsligt låg jag på mage.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback