Dopsång.

Nu sitter jag hemma hos mams och paps och leter efter en fin låt att spela på dopet. Allra helst vill jag att någon ska sjunga den men jag känner tyvärr inte så många musiktalanger. Jag har två tänkbara kandidater men jag är ju inte direkt ute i tid så det kanske inte går helt enkelt. Men jag hoppas, hoppas!

Lillan ligger och sussar sött i sin vagn.

Igår beställde jag hemlite saker till tårtbaket inför dopet iallafall. Jag håller tummarna för att det blir gott och fint. Jag måste baar hitta bokstäver som man kan skära ut i suparpaste. Jag tyckte det var  så fasligt dyrt överallt när jag tittade på nätet, dyrt eller utsålt.

Nej nu ska jag leta vidare efter dopmusik.

Någon som känner sig manad att sjunga på dopet?

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback