Dopet är avklarat.

Dopet är avklarat och vi har precis kommit hem. Jag har hunnit packa upp lite smått bara.
Och vet ni? Mina tårtor smakade mums. Väldigt mäktiga men smaskens ändå. Jag gjorde ju fyra tårtor till lite mer än 40 personer och det blev nästan två hela tårtor kvar. Vi kommer få äta tårta tills vi spyr.

Jag täntke bara slänga in ett snabbt inlägg och berätta lite.
Dopcermonin gick hur bra som helst, lillan sa inte ett knyst alls. Inte ens när prästen tog henne och hade vatten på hennes huvud. DUKTIGA TJEJEN!

Vi har fått massor med fina presenter. Det hela vart en väldigt trevlig tillställning om ni frågar mig.
Synd bara att jag inte lyckades ta en endaste litet kort med min egen kamera. Hade fullt upp med annat hela tiden. Så nu måste jag se till att skaffa korten från min pappa och andra som var där illa kvickt.
 
De enda bilderna jag har är på tårtorna som jag hade med mig hem igen. Så ni får nöja er med kort på dem tills jag jagat tag i flera.


    

Ena tårtan blev texten kladdig påvägen hem. Synd men vad gör man. Tårtorna har hallonmousse, vit choklad mousse med vit choklad bitar i och hallon. Jag tycker dom blev ganska fina iallafall, har ju aldrig bakat tårta förut så då ska man väl vara nöjd.

Nu ska jag sticka och köpa hem kinamat för vi orkar inte laga mat. R ska på bio med sin familj idag så dår åker jag hem till mams och paps för att slippa sitta själv och uggla.

Hörs ikväll!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor och-farfar

Vi gläds med er att allt gick så bra och var så fint på alla sätt,bara synd att vi inte kunde vara med hälsar vi från Ekersgatan.

2009-06-13 @ 16:04:25

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback