Dags att sova.

Jag borde ligga i sängen för längsedan. Imorgon ska jag nämligen befinna mig i Täby centrum vid sjutiden på morgonen för att slåss med en massa galna shoppingfreak. MQ startar nämligen sin rea då så jag och mamma ska vara där och se om vi kan fynda något. Det är ju dop nu på lördag och sen gifter sig min kusin helgen efter så det vore alldeles prima om jag kunde hitta mig något fint och något fint till R för den delen också.

Men för att lyckas ta mig upp imorgon och sitta i bilen vid halvsju är det verkligen på tiden att gå och knoppa nu.
Puh, det var verkligen jättelängesedan jag var uppe så tidigt. Jaja, vad gör man!

Lillan har sovit nu sedan strax före tio. Nu gör jag henne sällskap!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback