Dagens inköp.

Jag tänkte att jag skulle visa er vad som fick följa med mig hem idag.


Bare minerals foundation. Kabukiborste.


Jag har hört alldeles för mycket bra om I.d sminket så jag har länge velat testa och hade nu äntligen bestämt mig för att slå till. Det är enbart mineraler i denna foundation i löspuderform , huden andas och det ska tydligen hjälpa till att förebygga acne samtidigt som det täcker bra. Vi får helt enkelt se om det funkar för mig. Jag hoppas stenhårt på det!!



Graham Webb shampoo och balsam för mitt torra slitna hår.


Jag har tröttnat på mitt livlösa hår nu och tänkte försöka göra någonting åt den. Så nu kör jag stenhårt på mitt nya shampoo och balsam plus den värmeskyddande sprayen som jag har men aldrig använder. Jag skulle ha köpt med mig ett torrshampoo också så att jag kan undvika att tvätta håret varje dag som jag vanligtvis gör, inte bra. Men det glömde jag helt bort att leta efter. Det får följa med hem en annan dag.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback