Vild sovare.

    
Igår morse hade Evelyn gosat sig enda ner i fotändan på spjälsäng med alla gosedjur.


En alldeles nyvaken tjej bjuder på första leendet för dagen.

Igår var vi en sväng i Barkaby. R tittade på filmer på mediamarkt och jag tvingade med honom till Babyland och Babyproffsen för att bara gå omkring och kika på allt kul som finns. Det blev en kortare tur på IKEA då jag bara sprang in och köpte det vi skulle ha medans R och lillan väntade i bilen. När vi kom hem ordnade vi mat, Fläskfilé med färskpotatis från landet. Till det hade vi banan inlindad i bacon med curry och kall beasås. Gottigott!

    
R testade på att köra trillingvagn. Mina skatter utanför Babyproffsen igår.

Just nu sitter jag och väntar på att dagens middag ska bli klar. Jag har testat på något alldeles nytt idag. Fläskfile och kyckling med ett täcke av banan och mandarinklyftor och en sås av curry, mango chutney och vitlök över. Nu hoppas jag att det ska smaka gott också men det tror jag faktiskt att det kommer göra.
Idag har vi haft Rs mamma på besök över lite fika. Annars har vi inte gjort mycket med denna dagen inte men det är ganska skönt ibland må jag säga.
Nu är maten klar så nu ska vi smaska den och sedan blir det fredagsmys. Jag har nämligen hyrt film, Benjamin Buttons otroliga liv.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: bella

Bra val med filmen för den är shitbra! Shit, du är en riktig mästerkock- vilken tur lill-largo har :)

Postat av: bella

Bra val med filmen för den är shitbra! Shit, du är en riktig mästerkock- vilken tur lill-largo har :)

2009-08-02 @ 09:24:29
URL: http://metrobloggen.se/sockerconny

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback