Sola och bada i pina colada.

Som ni redan vet har jag och min lilla pluttunge spenderat ännu en dag på badet. Min blogg har förvandlats till en "följ våra dagar på stranden"-blogg. Men det blir lätt så i det fina vädret och jag klagar verkligen inte.
Denna gången var ju Kimmi och Marcus med på badet, alltid roligt med lite sällskap.
Jag och lillan kom dit kvart i tolv och vi kom inte hem förns strax efter fem igen, det blev en riktig heldag med andra ord. Lilla tösen har sovit ganska mycket idag under dagen. De andra dagarna som jag spenderat på beachen har hon bara sovit en gång men idag sov hon hela tre gånger. Visserligen skönt för mig som fick njuta lite extra av solen och slapp tillbringa hela dagen under vårat parasoll.

              
Dom klassiska "pruttarna" som hon gör med munnen. Jag tror aldrig hon kommer tröttna.

         
Evelyn leker lite med Kimmi.

         
Kimmi och Marcus fick också vara med på kort.


Det blev Carbonara till middag idag. Kvällen har jag spenderat svettandes framför tvn. Det är ofantligt varmt i våran lägenhet trots att vi har persiennerna nere hela tiden. HUJEDA MIG!
Jag och lillan lekte en stund nu på kvällen också. Vi lekte så vilt att jag hade behövt duscha ännu en gång idag men roligt var det och lillan bara skratta och skratta.

Till min stora besvikelse så ryktas det om att det ska bli tråkigt väder imorgon. Vad är det för jäkla skitsnack? Vem har bestämt det egentligen? Skit på den gubben som gjort det. JAG VILL SOLA & BADA! Jag kramphåller alla tummar och tår jag har för fint väder så att vi kan traska bort till badet och få lite sol på oss.

 


Mina favoritbilder ifrån dagen när Evelyn fick smaka lite vattenmelon som Kim hade med sig.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback