Tillbakablick.

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag hade ju tänkt att visa det jag och lillan shoppade idag men jag har ingen lust att ladda in bilderna från kameran just nu (eller ork kanske). Jag är lat men hey klockan slår snat midnatt så det kanske är lite okej ändå?

Istället tänkte jag bjussa på lite bilder på våran skitunge. Jag har suttit och sorterat bilder på datorn nu under kvällen så därför blir det gamla bilder på en pytteliten Evelyn.


En Pytte-Evelyn med kläder i stl 50 som hon nästan kan tälta i. Lilla tjejen!


Det ser såååååååååååå mysigt ut.

Här kommer det igen, GUD VAD TIDEN GÅR FORT. Jag känner det ännu mer nu när jag kikar tillbaka på bilderna. Hon var så liten så liten och nu känns hon så stor. Som hon har utvecklats, nu kan hon ju göra allt möjligt. Det är bra häftigt det där att dom bara lär sig en massa saker utan att någon talar om för dem hur det ska ske. Livets mirakel!!!

Jag återkommer med dagens shopping och bilder från dagen imorgon istället för nu är jag trött. Godnatt!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback