SEMESTERN ÄR HÄR.

Vi har precis kommit hem från badet. Det blev en kort men skön vistelse där eftersom vi hade tvättid vid två. Inte mycket att göra åt men skönt att komma ut lite i solen. Lillan var helnöjd där. Eftersom hon sitter bra nu utan stöd så verkar hon vara mycket gladare. På badet satt hon på en filt och lekte med sina leksaker och parasollet och var glad som tusan.
En bra start på den första semesterdagen tillsammans.

Första tvätten är inslängd och det vankas alltå tvättning resten av eftermiddagen. Sedan ska jag hem till Ella på "avskedsmiddag" då hon ska flytta till England för att jobba i minst ett halvår. Så efter tvättningen kommer jag behöva gå igenom min garderob efter någonting att sätta på mig.

Nej, tvätt var det!!!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback