Jag blir galen.

Jag får på allvar spunk. Eftersom jag inte har någon kamera förtillfället så tänkte jag att jag skulle testa Kimmis videokamera som jag fått låna förr ett tag sedan. Jag testade att öppna en ny skiva nu eftersom en förra skivan helt plötsligt inte gick att fortsätta spela in på, inte se det jag redan spelat in för den delen heller. Det kom bara upp ett felmeddelande om att formatet var fel (jag hade ju för tusan redan spelat in på den skivan utan problem tidigare).
Så idag när jag då stoppade in en ny skiva och kunde börja filma blev jag överlycklig. Jag satte kameran på laddning efter en kort provfilmning och alldeles nyss när jag skulle filma lite mer så stod det samma skitmeddelande igen om formatet och inte kunde jag titta på det jag filmade för någon timme sedan heller. Jag blir tokig, jävla skit..

Jag har haft den hemma hos oss ett bra tag nu men jag har inte lyckats filma ett endaste litet skit. Det måste vara något fel på den så nu ger jag upp!´Jag blir bara så förbannad hela tiden när det först funkar och sedan skiter sig så det är lika bra att låta bli.

Jag vill ha tillbaka min kamera nu :(

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback