Gårdagen i bilder.

Mitt i shoppingen igår så blev jag och mamma hungriga så vi satte oss och åt lite thaimat. Lillan satt i sin vagn och tittade på.

    
Busfröt.

Evelyn fick ju en boll av sin gammelmormor häromdagen så när vi kom hem lektes det lite med bollen. Pluttungen fick låna sin mormors halsband också. Det var populärt för det rasslade lixom lite när man rörde det. Allra helst skulle det såklart in i munnen precis som med allting annat.

         
Leka med bollen. Eller äta bollen kanske?

         
Det är otroligt roligt att stå upp.

         
Lilla gladskiten hos mormor.


    
Hej morbror Robin. LIlla klätterapan i soffan.

Mamma skjutsade hem mig och gostrollet innan hon skulle bort på middag så jag och lillan mös hemma under kvällen i väntan på att pappa skulle komma hem.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback