En bra start på dagen.



American panncakes med färska svenska jordgubbar.

Vi startade dagen med en brakfrukost bestående av American Panncakes med färska jordgubbar. Kan man få en bättre start på dagen tro? Nej det tror jag då rakt inte. Hysteriskt gott var det vill jag lova. Jag hade köpt hem en färdig flaska med pulver i så tillsatte man bara mjölk sen var det klart för att steka efter lite skaking. Riktigt skönt om man är lite lat och bara vill att det ska gå fort. Mina förhoppningar var väl egentligen inte så jättehöga eftersom det var färdigt pulver men tji fick jag. Visserligen blev det inte lika gott som när jag gjorde egen smet med vaniljyoghurt men bra j*vla nära ändå. Flaska ser ut som en ketchupflaska ungefär och det fanns med vanliga pannkakor med och man hellre vill ha det.
Dagens tips tror jag nog att detta får blir. Spring och köp! Haha.

Jag skulle kunna äta detta till frukost varje dag.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: sanna

ååhh...... jag e hundrig o nu har jag vart på både din å kims blogg varför alla dessa smaskigheter! jordgubbbbbar =D


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback