Duktiga tjejen.

Nu har vi kommit en bit påvägen i förberedelserna. Efterrätten är färdig, den ser förbannat god ut och doftar lovely. Nu hoppas jag bara att den ska smaka så också eftersom jag aldrig gjort den förut. Håll tummarna!

Evelyn sitter i mitt knä och försöker slå på tangenterna precis som hon ser mamma göra. Busunge..
Hon har precis ätit mellanmål bestående av hallon, blåbär & äppelpuré. Det smaskade hon i sig ganska bra men lunchen gick ännu bättre. Potatis & palsternackspuré blandat med majspuré. Det gick hem, även fast hon hatade majs sist vi provade. Vet inte riktigt hur mycket hon åt, en halv liten burk kanske. Hon höll sig iallafall på det i två timmar utan någon ersättning efter. Duktiga tjejen alltså!

Nej det här är inte hållbart längre, lillan trycker in en massa extra bokstäver överallt som jag måste ta bort hela tiden. Nu vankas ett varv eller två med dammsugaren. Jippiii!

/ Sandr0o 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback