Badplaner.

Evelyn sitter och äter potatis, palsternacka och majspuré med sin pappa i köket. Jag är i fullfärd med att göra iordning mig inför en dag på Kairo med Kim och Sanna. Det är lite väl mycket moln utanför mitt fönster men eligt Sanna så var vädret tydligen bättre hos henne så vi håller tummarna.

Jag har ingen lust att ställa mig att fixa någonting att äta så jag stannar istället påvägen och köper än latmask-sallad på Statoil att ta med mig. Eftersom jag inte var hemma under kvällen igår så hade jag ju ingen möjlighet att fixa lite picknick så då får det bli som det blir. Men Statoilsallad är inte helt fel det heller.


Bilden är från Thailand sommaren 08 då Evelyn befann sig under mitt hjärta i magen.

Jag längtar till Thailand. Den dagen vi kan boka en resa dit för hela familjen kommer vara lycklig. Åhh vad jag längtar och drömmer.

Vi hörs senare!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback