Vilken natt.

Någonting har gått - slemproppen eller vattnet det vet jag faktiskt inte men ut rann någonting två gånger iallafall.
Började säkert vid fem tiden med att jag fick förvärkar/värkar? Inte kan jag känna någon skillnad heller när jag aldrig tidigare har känt något alls.
Tre värkar på 13 minuter var det sista gången. Måste försöka klocka igen. Kanske borde ringa förlossningen? Hmm jag vet inte.. Men hej & hå ont gör det iallafall mellan varven vilket innebär att jag inte ens hunnit somna ännu. Är det på gång tro eller vad händer? Är inne på det tredje paret trosor + handduk nu och jag vågar inte lägga mig i sängen igen. Usch vad äckligt!
Jag är så jävla slut som människa just nu.. Jag behöver sova..
Nu klockar vi igen.. AJ AJ AJ!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: cattis

OH :) min lilla sandor va fin du e. sitter här hemma o bara väntar på nästa sms så ja vet va som händer :) Pussokram

2009-01-18 @ 12:46:49

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback