Olaglig tvättid på en lördagsmorgon.

Igår kände jag panik över att vi verkligen behövde tvätta så jag sprang ner och kollade om det fanns någon tid och javisst fanns det de. Klockan sju imorse, vilken jävla nitlott. Men vad gör man? Kan ju inte gå omkring i skitiga kläder inte.
Så nu sitter jag här och väntar på att en maskin ska bli klar. Försökte sova mellan maskinerna men icke sa nicke. Har haft världens mensvärk under natten och morgonen så det gick inte alls som jag ville. Jag som är så trött. Får väl helt enkelt försöka sova lite middag senare under dagen så att jag inte går under.
Vems idé var det att enbart sända skitprogram såhär tidigt på morgonen? INTE OKEJ! Vad ska jag sysselsätta mig med? Lyssna på Rs snarkningar ifrån sovrummet kanske? Nej nej nej!


Dags att springa ner i tvättstugan en stund.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback