En badbalja rikare.

Inatt fick vi minsan sova. Så förbannat skönt att hon vaknade var tredje mat för att äta mat och blöjbyte och sedan somnade om igen direkt utan problem. Hon sov första natten i sin vagga och hon kanske tyckte om att sova i sin egen säng, tidigare har hon ju sovit mellan mig och R i sängen. Det känns som om hon ligger så himla långt bort när hon ligger i vaggan men det gick ju faktiskt riktigt bra inatt. Vi kör på samma stil även denna natt. Hon ligger och sussar så gott i vaggan nu sedan någon timme tillbaka. De första dagarna hade vi henne med i soffan när vi tittade på tv tills det var dags att sova. Varje gång vi skulle flytta på henne in till sovrummet så blev hon himla arg och hade svårt att somna. Nu har vi helt enkelt bytt strategi och lägger henne i vaggan på en gång efter sista kvällsmålet för att slippa gnäll. Förhoppningsvis går det lika smidigt som igår när hon vaknar vid midnatt och vill ha mat - äta, blöjbyte och så somna om. Håll tummarna för oss gott folk :)

Idag har vi varit en sväng på Väsby Centrum. Jag har inhandlat ännu en amningsbh och en amningstopp att ha när jag sover. Jisses vad chokad jag blev när damen i butiken hjälpte mig att hitta rätt bh. Jag hade inte väntat mig att jag nu har två kupstorlekar större än tidigare. Haha vilken överraskning men ingen jättehit direkt som man skulle kunna tro. Det är inte alltid roligt att vakna upp med halvt söndersprängda boobies som snarare forsar än läcker men så är det.
Svängde in en liten snabbis på Barnens Hus också och köpte en badbalja så nu på kvällen precis innan läggdags så plaskade vi i vattnet lite och tvättade rent ordentligt. Det är inte lätt med alla veck överallt som blir fuktiga och äckliga.
Imorgon vid elva kommer en kvinna från BVC hit och ska titta på lillpluttan. Då hoppas vi på att hon har gått upp fint i vikt och allt sådant. Skulle vilja göra någonting annat än att sitta hemma imorgon också men vad ska det vara tro? Hmm.. Det är ju iallafall Lets Dance imorgon till min stora glädje.

Nu är det dags för lite pumpning och sedan hoppas vi på att R vill byta kanal från sin jävla skit fotbollsmatch som dom ändå leder.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Cattis

Men nästa vecka så får du o Evelyn leka me mig =) d blir kuligt! Sov så gott nu!

2009-01-30 @ 00:27:55

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback